Liikuntaryhmät

Syksyn 2021 liikuntaryhmät.

Kouvola:

Huom! Vallitsevan koronatilanteen ja kokoontumisrajoitusten vuoksi Kuntotalon liikuntaryhmät ovat tauolla tällä tietoa tammikuun loppuun asti.
Kuntotalo Peilisali
1.9.2021 alkaen keskiviikkoisin Pilates klo 18-19. Flexi-bar klo 19-20.
12.9.2021 alkaen sunnuntaisin Flexi-bar klo 12-13, Xco-core training klo 13-14.
Hinnat: kertamaksu 6€/7€, 10-kortti 58€/68€, halvempi hinta jäsenille. Maksuvälineet käteinen, pankkisiirto, Smartum, Virike, ePassi, Eazybreak ja Mobile Pay.

Toiminnan ilo -peilisali, Puosilantie 2, Kouvola

2.11.2021 alkaen tiistaisin Kehonhuolto klo 18.00-19.00. Terve ja hyvinvoiva keho on vahva, elastinen ja rento. Kehonhuoltotunneilla huomioidaan kaikki nämä osa-alueet pääpainon ollessa kehon elastisuuden ja rentouden harjoittamisessa. Kehonhuoltotunneilla hyödynnetään eri tekniikoita (mm. dynaaminen venyttely, Pilates, hypopressive) kuitenkin niin, että aiempaa kokemusta ei vaadita. Osa liikkeistä suoritetaan lattialla; oma alusta mukaan.

Huom! Ryhmäkoko rajoitettu 9 henkilöä. Ryhmä kokoontuu syksyllä viisi (5) kertaa. Kevään ryhmään tulee aikanaan erillinen ilmoittautuminen.

Hinnat: kertamaksu 8€/9€. Sitovat ilmoittautumiset Johanna Partanen, 040 588 7581 (klo 16 jälkeen) tai johanna.partanen@hotmail.com.

Yoga and More, Kauppalankatu 25
Keskiviikkoisin Yin jooga klo 13.30-14.30. Sarjakortit yhdistyksen jäsenille alehintaan.

Kuusankoski:
Kuusankoskitalon Keltti-sali
28.9.2021 alkaen tiistaisin Pilates/FasciaMethod klo 17-18.
Hinnat: kertamaksu 6€/7€, 10-kortti 50€/60€, halvempi hinta jäsenille. Maksuvälineet käteinen, Eazybreak.

Myllykoski:
Joogasali Huili tarjoaa jäsenillemme 10-kortin hintaan 70€ (norm. 80€). Katso salin nettisivuilta sinulle sopivaa tarjontaa ja ilmoittaudu mukaan! Varaudu todistamaan jäsenyytesi.

Etsimme ohjaajaa yhdistyksen jumpparyhmään Myllykosken Palvelutalolla torstaisin klo 17.30-18.30. Lisätietoja: Tuula Peltola, 040 751 4112.

Omat alustat mukaan, ethän tule sairaana tai toipilaana ryhmiin. Noudatamme kulloinkin voimassa olevia rajoituksia. Tervetuloa puhtain kätösin ja omalla vastuulla!