Liikuntaryhmät

Kouvola:

Kuntotalon peilisali
11.1.2023 alkaen keskiviikkoisin Pilates klo 18.05-19.00, Flexi-Bar klo 19.00-20.00.
Hinnat: kertamaksu 6€/7€, 10-kortti 58€/68€, halvempi hinta jäsenille. Maksuvälineet käteinen, pankkisiirto, Smartum, Virike, ePassi, Eazybreak ja Mobile Pay.

Toiminnan ilo -peilisali, Puosilantie 2, Kouvola
Kehonhuoltokurssi tiistaisin 24.1.-21.2.2023 klo 17.00-18.00.

Terve ja hyvinvoiva keho on vahva, elastinen ja rento. Kehoa kokonaisvaltaisesti huoltavilla tunneilla opitaan tunnistamaan ja harjoittamaan kaikkia näitä kehon hyvinvointiin vaikuttavia tekijöitä. Tunneilla huomioidaan tuki- ja liikuntaelinten ongelmat ja tarpeen mukaan harjoitteita sovelletaan yksilöllisesti. Osa liikkeistä suoritetaan lattialla; oma alusta mukaan. Kurssin ohjaajana toimii fysioterapeutti Johanna Partanen.
Kurssin hinta 40 euroa, kurssille mahtuu 11 osallistujaa.
Lisätiedot ja sitovat ilmoittautumiset
johanna.partanen@hotmail.com
p. 040- 588 7581 (klo 16.00 jälkeen)

Toiminnan ilo -peilisali, Puosilantie 2, Kouvola
Lantio kehon keskuksena -kurssi tiistaisin 7.3.-4.4.2023 klo 17.00-17.45.

Lantio on koko kehon keskus, jolla on merkittävä rooli hyvän lihastasapainon ja ryhdin ylläpidossa. Lantion asennon muuttuessa kehon painopiste siirtyy niin, että keho kuormittuu epätasaisesti aiheuttaen ongelmia mm. selkään.

Lantio kehon keskuksena -kurssilla keskitytään lantion asennon hahmottamiseen ja hallintaan. Harjoitteet auttavat lantion asennon hahmottamista, oikean asennon löytämistä ja ylläpitämistä. Harjoitteisiin kuuluu lantion asentoon vaikuttavien lihasten vahvistaminen sekä kireyksien vähentäminen. Kurssilla vahvistetaan myös lantionpohjan lihaksistoa sekä kiinnitetään huomiota koko kehon ryhtiin.

Kurssin hinta 40 euroa, kurssille mahtuu 11 osallistujaa.
Lisätiedot ja sitovat ilmoittautumiset
johanna.partanen@hotmail.com
p. 040- 588 7581 (klo 16.00 jälkeen)

Kuusankoski:
Kuusankoskitalon Keltti-sali
10.1.2023 alkaen tiistaisin Pilates/FasciaMethod klo 17-18.
Hinnat: kertamaksu 6€/7€, 10-kortti 50€/60€, halvempi hinta jäsenille. Maksuvälineet käteinen, Eazybreak.

Omat alustat mukaan, ethän tule sairaana tai toipilaana ryhmiin. Noudatamme kulloinkin voimassa olevia rajoituksia. Tervetuloa puhtain kätösin ja omalla vastuulla!