Liikuntaryhmät

Kouvola:

Haanojan palloilusali
7.6.2022 alkaen tiistaisin Flexi-bar klo 19-20.
Hinnat: kertamaksu 6€/7€, 10-kortti 58€/68€, halvempi hinta jäsenille. Maksuvälineet käteinen, pankkisiirto, Smartum, Virike, ePassi, Eazybreak ja Mobile Pay.

Toiminnan ilo -peilisali, Puosilantie 2, Kouvola
3.-31.5.2022 tiistaisin Kehonhuoltokurssi klo 17.00-18.00. Terve ja hyvinvoiva keho on vahva, elastinen ja rento. Kehonhuoltotunneilla opitaan tunnistamaan ja harjoittamaan kaikkia näitä kehon hyvinvointiin vaikuttavia tekijöitä. Kehonhuoltotunneilla hyödynnetään eri tekniikoita (mm. dynaaminen venyttely, Pilates, hypopressive) kuitenkin niin, että aiempaa kokemusta ei vaadita. Osa liikkeistä suoritetaan lattialla; oma alusta mukaan.

Kurssin hinta 40 euroa (8 euroa/kerta). Kurssi toteutuu, mikäli riittävä osallistujamäärä. Lisätiedot ja sitovat ilmoittautumiset Johanna Partanen, johanna.partanen@hotmail.com

Yoga and More, Kauppalankatu 25
Keskiviikkoisin Yin jooga klo 13.30-14.30. Sarjakortit yhdistyksen jäsenille alehintaan.

Kuusankoski:
Kuusankoskitalon Keltti-sali
15.2.2022 alkaen tiistaisin Pilates/FasciaMethod klo 17-18.
Hinnat: kertamaksu 6€/7€, 10-kortti 50€/60€, halvempi hinta jäsenille. Maksuvälineet käteinen, Eazybreak.

Myllykoski:
9.3.2022 alkaen jumpataan keskiviikkoisin klo 16-17 Myllykosken Yhteiskoululla (D-ovi) Anneli Söderlundin ohjauksessa. Omat alustat mukaan. Hinta 6/7 €/krt, 10-kortti 55€/65€ (jäsenet/ei-jäsenet). Tervetuloa rohkeasti mukaan!

Joogasali Huili tarjoaa jäsenillemme 10-kortin hintaan 70€ (norm. 80€). Katso salin nettisivuilta sinulle sopivaa tarjontaa ja ilmoittaudu mukaan! Varaudu todistamaan jäsenyytesi.

Omat alustat mukaan, ethän tule sairaana tai toipilaana ryhmiin. Noudatamme kulloinkin voimassa olevia rajoituksia. Tervetuloa puhtain kätösin ja omalla vastuulla!