Liikuntaryhmät

Kouvola:

Kuntotalon peilisali
7.9.2022 alkaen keskiviikkoisin Pilates klo 18.05-19.00, Flexi-Bar klo 19.00-20.00.
Hinnat: kertamaksu 6€/7€, 10-kortti 58€/68€, halvempi hinta jäsenille. Maksuvälineet käteinen, pankkisiirto, Smartum, Virike, ePassi, Eazybreak ja Mobile Pay.

Toiminnan ilo -peilisali, Puosilantie 2, Kouvola
6.9.-4.10.2022 tiistaisin Kehonhuoltokurssi klo 17.00-18.00. Terve ja hyvinvoiva keho on vahva, elastinen ja rento. Kehonhuoltotunneilla opitaan tunnistamaan ja harjoittamaan kaikkia näitä kehon hyvinvointiin vaikuttavia tekijöitä. Kehonhuoltotunneilla hyödynnetään eri tekniikoita (mm. dynaaminen venyttely, Pilates, hypopressive) kuitenkin niin, että aiempaa kokemusta ei vaadita. Osa liikkeistä suoritetaan lattialla; oma alusta mukaan.

Kurssin hinta 40 euroa (8 euroa/kerta). Kurssille mahtuu 11 osallistujaa. Lisätiedot ja sitovat ilmoittautumiset Johanna Partanen, johanna.partanen@hotmail.com, p. 040 588 7581 (klo 16.00 jälkeen)

Kuusankoski:
Kuusankoskitalon Keltti-sali
6.9.2022 alkaen tiistaisin Pilates/FasciaMethod klo 17-18.
Hinnat: kertamaksu 6€/7€, 10-kortti 50€/60€, halvempi hinta jäsenille. Maksuvälineet käteinen, Eazybreak.

Joogasali Huili tarjoaa jäsenillemme 10-kortin hintaan 70€ (norm. 80€). Katso salin nettisivuilta sinulle sopivaa tarjontaa ja ilmoittaudu mukaan! Varaudu todistamaan jäsenyytesi.

Omat alustat mukaan, ethän tule sairaana tai toipilaana ryhmiin. Noudatamme kulloinkin voimassa olevia rajoituksia. Tervetuloa puhtain kätösin ja omalla vastuulla!